Etiketter

fredag den 22. maj 2015

Hæklet Lalylala kænguru

Vil lige vise mit sidst færdige hækle projekt frem.......En hæklet Lalylala kænguru.
Hæklet Lalylala kænguru.


Da jeg så de søde hæklede "menneskeliggjorde" dyr på den tyske designer Lydia Tresselt blog http://www.lalylala.com/, blev jeg, som så mange andre, også nød til at hækle den lille kænguru Kira. 
Jeg havde tanken om, at dem kunne jeg lige hækle nogle stykker af. Desværre var det bare ikke lige mig, og det tog temmelig lang tid, med alle mulig overspringshandlinger, at blive færdig. Tror simpelthen det var for meget "nusse" arbejde med alle de små dele.
Dog blev resultatet rigtig fint, og kænguruen Kira har for længst fundet sig et hjem i København hos vores kusine Anna-Fiona, og vakte heldigvis stor glæde :)
Hvis du også bliver ramt af denne "Lalylala-feber", kan du købe danske opskrifter på Etsy se her.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød.... men sikke et arbejde, der er mange detaljer.
    hilsen
    Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sanne Tak for sidst, det var som altid rigtig hyggeligt :)
      Og ja kænguruen er nuttet, men det bliver vist kun til den ene.
      Ha en god weekend, knus Mette

      Slet