Etiketter

søndag den 26. oktober 2014

Halloween græskar

Villa Mariettas græskarhoved 2014.
Nu er det igen tid til at udskære græskar. Jeg har med vilje ventet med at lave græskarhoveder, for selvom man pensler med atamon, så synes jeg, at græskarene meget hurtigt mugner, og de skal jo helst holde til halloween den 31.oktober.
Denne gang har jeg forsøgt mig med et træ og ugle motiv. Det var noget svært, og et par steder er jeg blevet nød til, at sætte et par tandstikker i for at samle, hvor jeg kom til at skære igennem.
Græskar med træ-ugle motiv.

















Igen i år gik aftenturen den 31. oktober ned gennem Åløkkeskoven, hvor der var pyntet til Halloween med lygteposer og fint udskårne græskarhoveder. 
Fotos fra halloween i Åløkkeskoven 2014.


Se flere græskarhoveder her

2 kommentarer:

  1. Tak for en rigtig hyggelig aften.Turen i skoven var fantastisk. Knus Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sanne Ja jeg synes også det var hyggeligt. Der er en special stemning, når skoven er mørk og kun lyst op af levende lys. Knus Mette

      Slet