Etiketter

søndag den 8. juni 2014

Hæklede lapper......

Bomuldslapper i ynglingsfarver.
Jeg er blevet helt vild med at hækle små lapper. De er så afslappende at sidde med foran fjernsyn eller i solen. De her lapper er i bomuld, og blev brugt som en overspringshandling i stedet for hele tiden, at skulle hæfte ender på det store hæklede tæppe, jeg lige har gjort færdig.
Lapperne vil jeg hækle sammen til en pude, og der kommer nok et indlæg om det en af dagene :-)
Se opskrift på lapper på "lutteridyl". Det er en super billede serie, der er lavet der.
Se det store hæklede tæppe, der lige er blevet færdig, her
Nu kan du også se den færdige pude af lapperne her "Pude af hæklede lapper".

1 kommentar:

  1. Jeg har en masse hæklede oblater i forskellige farver, har du en idé til hvad jeg kan lave med dem?

    SvarSlet