Etiketter

mandag den 18. november 2013

Taske af papirflet

Taske af papirflet.
I denne weekend har jeg brugt det meste af lørdagen på et forsøg med, at lave en taske af avispapir. Det har krævet stor tålmodighed fra mig, men også fra min familie, fordi jeg blev så optaget af at flette, at det ikke lige var tanker om hvad menuen skulle stå på, der fyldte mit hoved.
Princippet med hensyn til fletningen er det samme som mit indlæg Kurv af papirflet. 
Taske af avispapir flet.
Hanken er lavet af en gammel cykelslange, der er sat på med trykknapper, så man må sige, at det er ren genbrug det hele. Det er meningen, at jeg senere vil give tasken en gang lak, så den holder lidt bedre.
Måske er du også interesseret i "Taske af dåsekapsler".

3 kommentarer:

  1. Den er godt nok flot.
    Har du en opskrift på den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Opskriften kommer måske senere, men i princippet er det som ved kurven i avispapir, og lige er der travlhed omkring jul og gaveindkøb mv.

      Slet